torstai 9. elokuuta 2012

Tofu on ystävä

(Oikeastaan mulla ei ollut mitään aikeita kuvata tätä häthätää kyhättyä salaattia, mutta siitä tulikin nätti!)

Tykkään tofusta, mutta olen vähän huono hyödyntämään sitä. Olen sen verran laiska ruuanlaittaja, että esimerkiksi pitkälliset marinointi- tai friteerausproduktiot eivät oikein uppoa. Perusmarketin valmismarinoidut tofut taas ovat alkaneet kyllästyttää jo ajat sitten.

Siksi innostuin, kun työkaverini vinkkasi Taifun-merkkisestä tofusta, joka on maustettu punaisella pestolla – kaikki, missä on pestoa, on nimittäin minun mittapuullani hyvää. Niin myös tämä. Toimii erinomaisesti kylmänäkin esimerkiksi salaatissa.

Taifun Tofua myyvät ainakin Ruohonjuuri ja Ekolo, ja paketti näyttää tältä:



2 kommenttia:

  1. Kärsin juur samasta laiskuus/tylsistymisongelmasta tofun suhteen, joten olen kovin kiitollinen tästä pestovinkistä :)

    VastaaPoista
  2. Hanna, ole hyvä! Myös merkin basilikatofu toimii, ja nyt ostin "pizzamaustettuja tofupihvejä", mutta niitä en ole vielä maistanut. :)

    VastaaPoista